2008. szeptember 22., hétfő

Második edzés

Tegnapi edzés szintje volt a cél, ami azzal lett kicsit túlteljesítve, hogy sikerült a pihenő időket valamivel lecsökkenteni. Ma néztem: a teljes gyakorlás 50 perc volt bemelegítéssel és nyújtással. A cleant viszont lecseréltem halo-ra.

  • Kétkezes swing: 90 + 15 maxsebességen
  • Egykezes swing: 2x(10-10)
  • Halo: 10
Tényleg halo-nál számít az irány? Könyvben nem talátam erről semmit. Mindkét irányba csináltam ötöt.
Ja és már akar vízhólyagosodik mindkét kezem, hej! :)

3 megjegyzés:

babzsak írta...

edzés:

azért erőltetem én inkább a 2kezes swinget, mert bizony hülyebiztos… tényleg nehéz vele ártanod magadnak… (lehet hogy ezt is hallottam már valahol?)
a halo irány kapcsán meg az jut eszembe, próbálj az eszedre hallgatni (mindig)… jó eséllyel a szimmetrikus(abb) végrehajtás, ez esetben a két irányú munkavégzés a logikus, nem?
(persze nagyon fontos, hogy figyeld mit mond a tested… de már ismétlem magam…)
a mennyiséget, ha nem szakadtál bele az 5/5 be (gondolom nem), nyugodtan növeld többszörösére (nekem a 40 jött be…)
(a vízhólyag meg nem menő :))

egyéb:

pocak: már akartam panaszkodni, hogy két hét mozgás nélkül, de reggelire fél liter fagyival rögtön meglátszik rajtam. örülök, hogy ide becsempészhettem…
beszervezés: olyannyira nem én voltam, hogy KPT súlyát láttad nála, fel is tehetnéd a képet (legénybúcsú - csomagtartó), ha már nekem nem továbbítottad, hogy kitegyem…
blog: ne érts félre, bejövős a stílus… menjen így viccesen… szerintem…
üdv.

Marinov Iván írta...

Ha KPTnek nincs kifogása ellene, ide felrakom a csomagtartós képet...

KPT írta...

KPTnek nincs kifogása...Mivel azt is engedtem, hogy lefényképezd. Amúgy csak így tovább! (Engem így gyorsan utolérsz majd.)