2010. április 4., vasárnap

Történeti áttekintés

Ha jól számolom tavaly májusban álltam le az edzésekkel. Akkor kezdtem el diétázni ami mellett egyszerűen úgy éreztem nem tesz jót az edzés, nem bírom. Egy hónap alatt lement 10 kg, aztán stagnált a súlyom, hiába folytattam a diétát. Ez az időszak megváltoztatta a táplálkozási szokásaimat, liszt, cukor, krumpli eléggé visszaszorult az étkezésemben. Kávét például azóta is cukor nélkül iszom :)

Aztán gyenge kifogásként meglobogtathatom, hogy tavalyi év második felében vállaltam olyan munkát, amelyikről időközben kiderült, hogy beszippant, a határidők szorosabbak, mint amilyennek tűntek.

Aztán karácsonykor (sok sütizabi) és januárban stresszesebb élet miatt (pizzavigasz) kb 2 hónap alatt visszaállt a súlyom 91kg-ra.

A terv most az, hogy megint balanszolom az életvitelem táplálkozás, edzés, ésaholkell terén. Úgy szeretnék edzeni, hogy mellette diétázom. Többet olvasok utána, ezért majd okosabban csinálom és bízom benne, hogy látványosabb lesz a fogyás eredménye...

2 megjegyzés:

babzsak írta...

ésaholkell helyett és alkoholt olvastam, de biztos csak az előbb megválaszolt iszol e húsvétkor? kérdés miatt :D
szóval hajrá! (akkor még se kapok kölcsön mérőórát? :()

Marinov Iván írta...

hogyne kapnal!
emlekszel az árára? (tacsival teszteles :)
de alkudhato