2009. február 18., szerda

Kedd

Nah, intenzitásból kicsit visszavettem, de így picit többet erőlködtem.

Vasárnapi lépcsős military press-t csináltam: 5x(1-2-3)
utána pedig 11x20 kétkezes lendítés 1 perces pihenőkkel.
Hasprés, hát, fekvőtámasz szokásosan elől, 10-10 halo hátul.

s/d/p: 110/61/163.
Úgy tűnik kezdem érezni ezeket a paramétereket, mert 142-es pulzusnál jó a közérzetem, 160 felett pedig szédülős-csőlátós... Nem is biztos, hogy rossz ez a méricskélés. Ha megint gazdag leszek, lehet, hogy beszerzek egy olyan övet ami folyamatosan mutatja a pulzust, hogy jó zónába tartsam.
Bár megtanulni megérezni olcsóbb :-)

Mirát pedig Isten éltesse: boldog szülinapot!

5 megjegyzés:

babzsak írta...

nemcsak belevetted a nyomást, de még a lendítések mennyiségén is növeltél? ezt már szeretem!
(és ez amolyan dicséretféle... lassan kezdj az 5 napos edzéshétben gondolkodni...)

Névtelen írta...

Szia!

Szerintem ne foglalkozz a tartományban tartással. Persze jó információ, ha tudod, hogy az edzés mennyire terheli meg a szervezeted, de azt úgyis érzed utána, ha kevés volt. Szerintem ha edzesz, akkor azt tedd a terveknek megfelelően, és ha úgy érzed, hogy kevés volt, vagy nincs fejlődés, akkor változtass. Egy bizonyos tartományban tartásnak nem tudom, hogy van-e jelentősége. Az kamu, hogy 100 és 120 között (csak a hasamra ütöttem) ég a kalória a leghatékonyabban. Ez egy ütemesebb séta. Minél keményebben dolgozol, annál jobb lesz az eredményed. Egyébként a 160 körüli pulzusszámaid azt jelzik, hogy jók az edzéseid. :-)
Szerintem :-)
További jó munkát, és erőt! :-)

KPT írta...

Komolyan, tényleg egyre sűrűbbek a bejegyzések? És az edzések is? Csak nem vérszemet kaptál?

Marinov Iván írta...

Szia Erdodim!

Örülök, hogy kommenteztél a blogomba :)
Azt számoltam, hogy 137 és 164 közötti pulzus számmal tudok aerob edzést végezni. A célom inkább az állóképesség növelés, és nem annyira a maximális erő fejlesztése. Bár most nem tudom elképzelni, hogy 164 fölé menjen a pulzusom, szóval valóban nem kell figyelnem rá :)

Jó edzést neked is!
Kommentezz ide máskor is :)

Marinov Iván írta...

KPT: a heti kettő volt a cél, azért ez a "sűrűség" :)
Bár Albival beszélgettem, és a heti 5-öt nem viccnek szánta. Terveztük, hogy ha nem mindig erőnlét végéig edzek, akkor nem is irreális a heti öt...