2009. április 8., szerda

Polar F6 teszt

Kaptam kölcsön egy Polar F6-os pulzusmérő órát :)
Izgatottan álltam neki a mai edzésnek: 400 2aswinget terveztem, de nem figyeltem és rosszul vonalkáztam be a lapot amire írom a köröket, és így csak 320-at csináltam :(
Viszont az óra leteszteléséhez jó volt...

Elméletileg ez az óra át tudja küldeni az adatokat a gépnek, de gyakorlatilag nem sikerült beizzítanom ezt a funkciót. A másik negatív tapasztalat, hogy beállítottam zónát, és alarmot rá, de nem riasztott, ha kimentem a zónából. Majd még kísérletezem. Ezen kívűl remekül megy, frankó kütyü!
X-tengely: edzésidő percei / Y-tengely: pulzusszám

2aswing 20asával, ami 30 másodperc, 1 perces pihenőkkel.
Az óra szerinti adatok: max=183, átlag=159 (pihenőben is mérte...)
A középső W magyarázata: 12-edik percnél az első 180-as pulzusnál 2 perc pihenőt adtam magamnak. Mindenhol máshol csak 1 perces volt. A második perc végén leesett 140-re, aztán munka után 170-re, majd 1 perc alatt 138-ra le, utána visszaállt 180-ra...
Izgalmas látni, hogy egy duplapihenő, hogy hat ki a következő szériára és az azutáni pihenőre :)

6 megjegyzés:

Marinov Iván írta...

Sikerult adatokat atkuldenem. Csak online profile-ba lehet feltolteni, ahol csak par adatot mutat egy edzesre: mikor, milyen hosszan, max/atlag pulzus, es egetett kaloria.
458 kCal-at mondd erre az edzesre...

Kar, hogy ilyen grafikont nem tud rajzolni :(

babzsak írta...

izgi... hozzám mikor kerül el egy rövid tesztre? (mondjuk 2 napra?)

az energia megállapításához milyen adatokat használt fel?

(most már csak akkor edzel, ha új kütyü birtokába jutsz? :))

menjen a TGU!

KPT írta...

Vicces cucc...Legközelebb benézünk hozzád, és már ott egy fél kardio-osztály, hogy minden adatot tuggyál mérni...

KPT írta...

I helyett is bejegyzem, hogy a jelek szerint ismét tesped, tegnap nem jött el egy jó kis csoportosra...

babzsak írta...

ez a szolidaritás... igazi jellem! könnyekig meghatódtam... :D

Marinov Iván írta...

Ja, igen. energia megallapitas:
ora kiirta, beallitott+mert adatok alapjan (eletkor, nem, magassag, kg asszem + pulzus, idotartam)