2009. január 1., csütörtök

Boldog új évet mindenkinek

Nem tudom ti hogy vagytok az újévi fogadalommal, sőt azt sem tudom igazából én hogy vagyok vele, mert nem szoktam tenni, de most kivételt teszek. Nehéz célt megfogalmazni, mert az pontosságot igényel, inkább valami irányelvet akarok tartani.
Legyen mondjuk:

2009-ben beleépítem a rendszeres edzést az életmódomba, átlagosan (havi bontásban elszámolható) minumum heti két edzésben (kettlebell vagy aikido) mérve.

Azon tűnődöm még, megfogadjam-e külön, hogy ezt nem "fél ötkor ott vagyok" hitelességével mondom. Azt hiszem ezt rátok bízom, de cserébe kérlek álcázzátok az igazi érzéseiteket.

Végül feljegyzem ide a kiinduló pontot: normál állapotban 112 cm, behúzva 106 cm...
Has.

2 megjegyzés:

babzsak írta...

nos, hajrá.
alkalmasint még össze is futhatnánk... aikidó, bjj, kettlebell ügyben - szervezi: KPT (meg úgy emlékszem megbeszéltük. hogy legalább még egyszer látlak kb-ezni)

KPT írta...

Hehehe...Ja, leplezek!:-))))
kíváncsian várom a folytatást. M'ér én szervezem?!