2009. március 28., szombat

Saturday

Bemelegítek a szokásos rutinnal, nekiállok a tervezett cleanpressnek.
Egy clean, egy press, kézcsere, ugyanez. Egy clean, egy press, második clean, második press, kézcsere, ugyanez túloldalra, és így tovább. Három, négy, öt. Pihenés: 3 perc.
Következő ciklus. Ennek a körnek a végén szokatlan fáradás. Pedig aludtam, kajáltam rendesen.
Nem értem. Adok magamnak 4 perces pihenőt és nekiállok a következő menetnek.
Aztán annak a végén leesik. 4-esével szoktam csinálni nem ötösével.
Pf, mindegy, ha már így alakult... :)
Vagyis megcsináltam a 5x(1-2-3-4-5) CP létrát.
Nem volt a legszabályosabb, de nagy hiba nem volt. (Előfordult 1-2x, hogy belerugóztam)
[sdp:112/63/160]
Babzsák ötlete: zokniból barkácsolt kesztyű nagyon bejött :)
Nem teszek fel képet, mert még fog a bogyó festéke, és csúnyán megszínezte...
Levezetésnek 10-10 halo, 30 deadlift.

Farewell.

2 megjegyzés:

babzsak írta...

gratula!
zokniszár ügyben nekem Péter és Gabi neve is beugrik, de ezt az oldalt is láttam már: Tracy Reifkind
(kíváncsi vagyok, ez működik-e)
meg már megint nem ment át a motiválónak szánt .exe tabatahoz, de akkor webes hasonló: timer
használd!

Marinov Iván írta...

Koszi, jo ez a timer. Nemsoka kiprobalom :)